هیچوقت نمیبخشمت

 

هیچوقت نمیبخشمت
به خاطر زمانهایی که باید میبودی ونبودی
به خاطر روزهایی که بی دلیل آزارم دادی
به خاطر شبهایی که برایت اشک ریختم و ندیدی
به خاطر حسی که به بازیش گرفتی
... ...به خاطر تمام بی توجهی هایت
به خاطر بغض هایی که باید درکشان میکردی و نکردی
به خاطر تمام فریادهایی که نشنیده گرفتی
به خاطر غرور شکسته ام
به خاطر اشتباهاتی که از آنها گله کردم و نفهمیدی
نفرینت نمیکنم
اما از خدا می خواهم که هیچوققت کسی به اندازه ی من دوستت
نداشته باشد
از خدا می خواهم که روزی کسی تمام کارهایی که با دلم کردی
را با دلت بکند!
همین
هیچوقت نمیبخشمت
به خاطر زمانهایی که باید میبودی ونبودی
به خاطر روزهایی که بی دلیل آزارم دادی
به خاطر شبهایی که برایت اشک ریختم و ندیدی
به خاطر حسی که به بازیش گرفتی
...به خاطر تمام بی توجهی هایت
به خاطر بغض هایی که باید درکشان میکردی و نکردی
به خاطر تمام فریادهایی که نشنیده گرفتی
به خاطر غرور شکسته ام
به خاطر اشتباهاتی که از آنها گله کردم و نفهمیدی
نفرینت نمیکنم
اما از خدا می خواهم که هیچوققت کسی به اندازه ی من دوستت
نداشته باشد
از خدا می خواهم که روزی کسی تمام کارهایی که با دلم کردی
را با دلت بکند!
همین


نظرات شما عزیزان:

mahdi
ساعت18:55---5 دی 1391
خوب لینکم کن دیگه

mahdi
ساعت18:54---5 دی 1391
خوب لینکم کن دیگه

mahdi
ساعت16:11---4 دی 1391
سلام دوست من لطف من را به عنوان یکه پسر تنها لینک کن

آپم
____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___ $$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$___ __$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, | 16:2 | نويسنده : ๛♥๘ ǮΘΜӐ ๛♥๘ |